attans

jaha, som om inte pengabehovet var stort nog så har det fanimej gått o blivit större idag.

satt i solen o avnjöt kinesmats lunch, jag hade nogrannt valt ut min plats, så att jag skulle få så mycket sol på mig som möjligt. DÅ när jag minst anar kommer kines-fan och drar ut en jävla markis? jag trodde bokstavligt talat att jag skulle go bananas..dessutom var det redan synd om mig eftersom jag fick gå iväg o äta helt själv PLUS att jag av misstag hade tagit helt fel kinesgryta inne på buffén.. den smakade nämnligen FA-AN.. stackars lilla kajsa, vad skulle hon göra? nå, plocka upp sin mobil och smsa jenny kanske? sagt och gjort.. plockade upp mobilen.. tänker för mig själv; "hmm displayen har konstiga färger? aja, skit i det!" smsar jenny och stänger ihop mobilen för att sedan öppna den igen och finna displayen totaldöd.. helt ofärgad och svart... MYCKET MÄRKLIGT.. kan numera bara ringa samtal till människor jag kan nummret till.. det vill säga ungefär 3 mobilnummer och 5-6 hemnummer?!

berättar för mamma: hon skrattar åt mig
berättar för pappa: suck och jaha
kajsa säger: attans jävla shriiit
 
jag är i behov av en ny mobil..


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag känner inte annat än medlidande för dig!

2009-08-05 @ 19:00:33
URL: http://jeenny.webblogg.se/
Postat av: Cajsa

Jag bara pekar och skrattar ;;)



---> HA HA HA HA ---->

2009-08-06 @ 10:38:18
URL: http://cajsabajs.blogg.se/
Postat av: Henke

Örfilen igår va inte långt borta. Inte ok :(

2009-08-09 @ 22:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback