19 år

för allmän kännedom fyllde jag faktiskt hela 19 år i lördags..

detta uppmärksamades inte tillräckligt mycket för att boosta mitt ego kan jag tycka!
jag var mest arg och tvär hela dagen eftersom jag dels inte var hemma, utan på smögen, och dels för att mina päron bestämt sig för att sluta skämma bort mig.. till min stora förtret!

min dag i det stora hela:
vaknade alldeles för tidigt av falsk födelsedagssång
fick en kudde, den liknade lexington men var naturligtvis inte det
mamma ringde.. mer inbillad glädjesång
frukost med torra rostemackor
blåst o regn
bryggsväng.. hittade inget jag ville ha såklart
60årskalas.. ingen uppmärksamhet på mig där inte
middag på bremers eftersom lagergrens hade fullt.. inget undantag för fölsegrisar
ont i magen så jag åt inte upp min mat och vinet fick jag inte heller ner (FAN!)
sa nej till utgång, för jag inte ens hade orken till det
besviken på min fölse gick jag o la mig för att kolla på film
till min förskräckelse var det en riktigt otäck film
somnade som en stock på den jävla luftmadrassen

stackars mig..

så alla som vill, kan och känner sig tvingade ska med ut för att fira mig på fredag! för då jävlar i hatten!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha älskar ditt sätt att resumera dagen ;)

2009-08-19 @ 19:43:09
URL: http://jeenny.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback