skola?

inte nog med att jag har blivit inskriven och uppropad på min gamla skola, nu skulle jag tydligen ha haft utvecklingssamtal idag också?

får man då inte någon slags kallelse? möjligtvis ett samtal eller ett yttepytte brev? till och med en hälsning genom någon jag känner på skolan, om att jag borde infinna mig hade fan varit bättre!

nu sitter jag här, dum som en stock.. och känner att jag inte riktigt vill? jag vill fan inte gå i skolan.. jag kommer känna mig så överlägsen bara.. jobbigt!
så därför sitter jag just nu på tvären lite.. jag sätter mig på tvären och har inte tänkt ringa skolan! tji får dom!
här får dom fanimej jaga ifall dom vill ha mig!

Kommentarer
Postat av: Cajsa

GUD SÅ DÅLIGT ! sa inte jag till dig igår att blogga?! ha? hur ska du palla trycket med att blogga varje dag i österrisch?

2009-09-22 @ 11:23:53
URL: http://cajsamoller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback