boktipset & utredningar

naninaninaninanaaa BOKTIPSET kommer cyklandes !

igår var jag, cajsa, macke, angela och fredde nere på tivoli o käkade, drack öl o mööös till stand up comedy. våldsamt trevligt!

P4 ÄR CP .. min gud för denna radiokanal.. rädda mig, det skaver i mina öron!

snart blir det till att käka annikas chili con carne, men det är mest nothing con carne för den smakar NADA.
jag brukar krydda med lite ketchup, men det skiter ju sig nu när jag är på jobb.. så jag får väl svälja ner skiten med en jävla massa vatten & en yttepytte bit melon som jag blev belönad med imorse.. eller belönad o belönad.. jag tog den(!), rätt framför ögonen på annika. MOHAHA där fick hon för att jag försov mig !

-ta på dig flytvästen!
-morfar, jag tror du blandar ihop mig med någon som bryr sig?

utredningscentrum var det ja... ÄH VI KÖR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback