eftersom du inte har någon mobil...

nå, cajsa.. jävla tabbe! men det kommer fler chanser..
och nu måste du dejla meid deij! (av dom hear gouda?)

ikväll så hade jag kunnat tänka mig antingen bahnhof eller min balkong? så nu vet du det..
HOPPAS FAN INTE DU SKA ÅKA TILL H-STAD!!!!

hum, annars var här en man i hatt precis och dagens händelse än så länge är att min ostmacka var jävligt god!

dessutom har jag fått en namnskyllt, eller fått o fått.. jag har fanimej gjort den själv (ärad vare gud i höjden, denna har jag gjort i slöjden)
kajsa står det på den, konstigt vore det väl annars.. så nu kan alla socialfall vad jag heter också.. om dom kan läsa ordentligt för det är fan tvek på den.. skriva kan dom iaf inte!

nyligen trodde jag att jag fick ett sms, men tji fick jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback