hatt-fnatt

i fredags var jag fortfarande full som en kastrull när jag anlände till jobb, hör o häpna, hela 2.5 timme försent!! flåt chifen!
blev inte människa igen för än klockan 15 på lördagen.. ska lägga in lite bilder sen ifrån helgens festival som innehöll mycket skratt och mycket bra musik!

i torsdags såg jag erik hassle, underbara erik! vad bra han är, jag hade inte tackat nej till en egen liten sångsession med honom.. grr

i lördags blev det ciderdrickande och reagge med mina päron, vi såg nämnligen calle-johan och hans underbart roliga band.. köpte mig dessutom en hatt på festivalen som jag var sjukt nöjd över hela dagen.. tills den sprang bort sig i utgången! den kom i och för sig springande tillbaka till mig efter ett argt samtal till hattens dåvarande bärare så det löste sig till slut.. damn you dorian if you lägger beslag på min hatta-jävor!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback