hmm 2

idag känner jag mig liten.. liten o arg!



för det första har det inte hänt något roligt på flera dagar.. CAJSA KOM HEEEM!!! jag börjar bli desperat och snart gråter jag i frustration över att inte ens kunna prata med dig på telefon..
mitt jobb är tråkigt och min fritid är för fan ännu jävligare.. och jag kan inte göra ett piss åt saken!
tidiga morgnar betyder nämnligen tidigt i säng på mitt språk, tro det eller ej.. satans många vuxenpoäng!

men jag har blivit ett ungdomspoäng rikare iallafall.. glömde lämna in mina hyrfilmer igår, AJ! 25 spänn i förseningsavgift och skammen av att behöva gå in o säga "hej, opps.. jag glömde!" eeeeh not?! jag lämnar självklart dem i inkastet o tar smällen vid ett senare tillfälle .. my life as a undanflykting :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback