JAG SAKNAR CAJSA!

igårkväll deckade jag på soffan hemma i glumslöv, innan ens klockan hunnit bli 7!!
den soffan är helt sjukt sövande.. trots att det är en modern kantig skinnsoffa!
oj vad arg jag var när de skulle köpa ny soffa, den andra va så mysig o hade funnits sedan jag va mini mini liten dvs..nyfödd..men jag somnar fortfarande som en gris så fort jag sätter akteränden i den så jag tror att det spelade föga roll att den blev utbytt mot en mer moderiktig modell..

cajsa ringde mig återigen igår.. men det var när jag sov så jag missade det helt! fick hur som helst ett sms.. det löd såhär: "Are we human.. lalala jag hör den just nu, live :)" attans jävla skiiiiit att jag missade samtalet.. the killers alltså, stor jävla favorit hos mig! och dessutom saknar jag cajsa något fruktansvärt och framförallt är jag avundsjuk för att jag inte är där med henne.. men nästa år cajsa, nästa år! då jävlar är det vi som hyr en husbil o kör till hultsfred.. för nått jävla tält tänker jag då rakt inte bosätta mig i! inte ens för att få se the killers hade jag suttit i ett äckligt tält en hel vecka, och då är det fan illa.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback