klagoblogg

klagomål nummer 1:
jag har ingen lunch & hade jag haft det hade jag ändå inte haft någon att äta den med. jag känner mig ensam.. och aningens hungrig! orkar inte gå o köpa för den delen heller..
klagomål nummer 2:
jag vet inte hur jag ska göra ikväll.. min kusin har tydligen "glömt" att bjuda mig till ett visst evenemang o jag vill inte vara en jobbig lill-kusin o tränga mig på! åh, ledsen jag blir..
klagomål nummer 3:
jag har inga kläder.. eller deffinitivt inga jag vill ha på mig! och om jag mot förmodan blir medbjuden ikväll då är det ett ännu större problem! klänningar äger jag fanimej inte.. synd
klagomål nummer 4:
jag saknar cajsa
klagomål nummer 5:
jag är trött på denna dagen

det enda som är bra med idag, är att det faktiskt officiellt blir helg för mig klockan 16 men tills dess kan ni kalla mig bitterfittan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback