regn

jag tycker faktiskt allt annat än bra om detta vädret.. varför regn? varför inte snöstorm? så jag kan ta långfärdsskidorna hem! oj va glad jag hade varit då! om jag hade haft några långfärdsskidor förstås..

i och för sig spelar det inte mig någon större roll att det regnar eftersom jag slipper vara ute i det!
så länge man sitter inne här på jobb när det regnar kan man alltid roa sig åt att skratta åt sina korkade och numera dyngsura kollegor som kommer springandes.. jag blir skadeglad av att ha tråkigt?

oh shit! nu somnade min fot också..

idag jobbar jag min 24 dag, fy sören säger jag bara..
glad för att ha ett jobb? JA
glad för de tidiga morgnarna? NEJ

äh, nu ska jag gå ut o ställa mig med alla andra som undviker jobb och trotsar vädergudarna!

ha de förjävligt, tja :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback