det är emmas kväll ikväll!

20 minuter kvar tills jag får gå från min arbetsplats som två dagar i rad har varit gamla norrehed skolan, dvs utvecklingsnämnden kompetenscenter. unbeliveble så skojsigt man kan ha det så här på en fredags eftermiddag när här inte är ett skit o göra för att alla utom jag har gått hem för att hålla helg!

ikväll ska det iallafall firas en viss speciell 18åring som jag håller väldigt kär EMMA ELGSTRÖM!



emma och jag hemma hos denice någon gång för lääänge sedan! we're still cute though :)

snart ska jag bege mig från norrehed, in till stan för o fixa present som jag glömde göra igår på välas vip-kväll.. oj vad ego jag var där då! köpte bara saker till mig själv, dålli stil där! sen ska jag hem o göra vid mig för att vara attending at emma's place 19.00 sharp! senare blir det utgång för hela slanten.. vi träffas lättast på bakom eller tivoli ifall ni/du av någon anledning skulle vilja se mig i mitt esse (det vill säga på dansgolvet med en jäger/redbull i handen) see you there everyone :)

ursäktar den överflödiga engelskan.. vet inte riktigt vad som har flugit i mig! det är kanske bara för att man blir så himla integrerad av den multikulturella stämningen här på jobbet! i alla fall vill jag be om ursäkt, och till er pappskallar som mot förmodan inte skulle förstå vad som menas ber jag er vänligen skicka ett mejl till skrä[email protected] för översättning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback