qwellsqwist i g-löv

ligger o slö-kollar på CSI och är allmänt nöjd med mitt vg i geografi och att jag lyckades komma igenom filosofiprovet idag.

rysliga CSI! får dom verkligen vara så räliga utan att sätta ut åldersgräns? det hade iof inte hjälpt mig allt för mycket, eftersom man har åldern inne så reagerar man inte på åldersgränser så ofta.. jo, den stunden man blir utslängd från systemet kanske.. det kan nog räknas som en reaktion eller? men får CSI det? hänga ett lik upp-o-ner i takkronan utan huvud? får dom verkligen det? har jag sagt det? har min pappa sagt det? jaha, men isåfall har han ändrat sig nu..

pissepaus på 1 min och 36 sek
virrvarr i köket efter något som föll mig i smaken 3 min (minst!)
äpplejuice upphällning 4o sek

sååå... nu är jag back in buissnes, fann några gifflar som tilltalade mig och detta gör mig till en glad hest :)

igår försökte jag bota kvällsröksuget med clementiner eftersom det var så pissigt väder... idag är det ännu pissigare väder, det är bara det att jag åt upp de flesta clementinerna igår så det lämnade mig med ynka två idag! två clementiner kommer man inte speciellt långt med.. så nu har jag gått över till gifflar! heja mig (y)

nämnt att vi åker om 6 dagar? packnings ånghäst hej!
jag har försökt o försökt vända o vrida på kläderna o trosorna men dom blir allt fler.. hur gör man? jag är nog ingen vidare packare iaf.. va packad är jag bra på men packa.. nej! någon som äger en vakuum förpackare så att allt blir mycket plattare o smidigare.. äh, jag får väl helt enkelt bara rangordna o rensa ut det som jag inte behöver.. men en packning som ser ut o va för 2 veckor och i själva verket är för 5 månader är jobbigt!

snart börjar jag o cajsa blogga på skibump.blogg.se istället! följ vår resa där :)



Nä nu är det kanske däck som gäller?
undrar om man kommer va lika trött i st.anton som jag var när vi åkte hem från bad gastein för två år sedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback