uppdatering

då sitter jag här igen, i de nya lokalerna på utvecklingsnämndens förvaltning! super spännande (y)

det börjar dra ihop sig ganska rejält till resan ner till snön..exakt 20 dagar nu..damn va gött det ska bli o åka skidor!
igår betalade jag in för boendet, så gräset ser jääävligt grönt ut på min sida just nu.

igår umgicks jag o cajsa med våra homeboys, vi fikade först på maddes och sedan körde vi en runda i cajsas bil!
råbin ville också köra, det fick han för cajsa.. men både hon o markus gick ur bilen! kvar satt jag o fick guida honom ut i den trafikerade världen utan körkort för första gången haha inte världens bästa backning runt hörn va? dessutom ett yttepytte motorstopp, men det här ska nog gå vägen för dig ändå rååbin! ta körkortet fortare än kvickt nu va, så kan ni komma ner o hälsa på oss i st.anton :)

nämnde nyss att det är 20 dagar till vi åker va?
på 20 dagar ska jag ha hunnit klara av följande:

1. prövning filosofi a
2. prövning geografi a
3. prövning export & inport a
4. inlämning psykologi a
5. prov religon a
6. inlämning gånger 2, religion a
7. prov natur b
8. inlämning gånger 3, svenska c
9. inlämning internationell ekonomi a


SNÄLLA KOM OCH HJÄLP MIG OCH DÖ LITE GRANN!

sa jag att det är 20 dagar tills vi flyger till snön föresten?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback