maskerad

idag har jag lyft av en stor sten ifrån mitt bröst..men inte boktavligt talat, och det hoppas jag ni förstår!
jag har satt alla mina prov, prövningstillfällen och inlämningsdatum!! SÅ JÄVLA VIKTIGT!

här hade jag tänkt ha en liten bildvisning för er, men tji fick jag..
är så här mycket arg på bloggsystemet [-----------------------------] om inte mer!
vad skoj ni hade haft åt bilden.. men nu får jag ha skoj åt den själv helt enkelt.

ska försöka beskriva bilden:
en ruta poppar upp från intet på msn (precis som om det aldrig hänt förr haha)
det är markus och han vill starta webcam!
som alltid tänker man på ifall det är han eller jag som ska starta webcam och ifall man ser förjävlig ut eller ej.
det visade sig vara hans webcam som skulle startas.. jag använde uteslutningsmetoden för att klura ut detta, jag har helt enkelt ingen webcam!
jag accepterar.. inom några sekunder sitter helt plötsligt en figur som jag inte känner igen som markus framför mig på skärmen.. vit i ansiktet, precis som självaste fantomen på operan (men han hade bara halva ansiktet i mask berättade markus för mig, thanks for the info!) mössa på huet och stirrandes rätt på mig!
första reaktionen var rädsla.. sen smälte jag det lite och sakta men säkert kom den där härliga känslan av asgarv smygandes!

markus och robin hade tydligen varit o köpt varsin mask på butteriks(?) så dom ska köra whiteboy robin vs. blackboy markus på fredag.. maskeradfest tydligen! skoj där, det ska jag o cajsa på nästa fredag och jag har ännu inte kommit underfund med vad jag ska klä ut mig till.. eller klä ner mig till, som de flesta tjejerna gör på halloween.. tycker det mest är horor eller häxor ute på stan.. finns det inget mellanting? måste man vara så extrem? jag tycker varken om att vara ful eller ful..

det får väl bli en liten bildvisning iallafall som kan tyckas har lite anknytning till halloween:



JÄVLIGT SKRÄCKINJAGANDE VA?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback