TITTA!

titta, vad kajsa är duktig!
jag har gjort om min blogg alldeles by my self :)

jag har egentligen inget roligt o berätta mer än att jag sitter på jobb och att vi inte har så mycket o göra.
försörjningsstöd - världens roligaste arbetsplats .... NOT!

jaha, igår hjälpte jag cajsa att ladda in lite låtar på hennes nyinköpta ullared-mp3, gick bra.. tills jag skulle börja med min egen ishuffle, (detta var när cajsa hade gått hem från mig och vi hade tagit vår kvällsciggarett) DÅ JÄVLAR I HAVET började itunes krångla..jag försökte installera om, men icke sa nicke! nu har jag förtillfället inget itunes.. får göra något åt det när jag kommer hem!

idag fick jag svar från himmlhof, där jag o cajsa sökt jobb i st.anton:
do you speak german?
EH... NEIN?!?!
sprechen nicht deutch eder?

ja, jag vet inte .. men jag skrev att vi hade haft tyska i skolan.. hoppas det fungeirt (Y)

VAD TYCKS OM MIN NYA BLOGGDESIGN DÅ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback